  • Data: 2005-09-17 05:02:00
    Temat: Re: podatek katastralny - Tusk i PO
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Wg obowiązujących dziś przepisów prawnych wystarczy mieć dwu
    > szwagrów pijaków, zawrzeć z nimi umowę dożywocia lub
    > notarialne umowy z czynszem *opłaconym z góry na 20 lat* żeby

    Ja tu widzę dwa haki:

    Jak czynsz opłacony to należy się podatek. Za 20 lat z góry to trochę by
    wyszło.

    Jak szwagier to czynsz ma być rynkowy.

    a nawet i trzeci mi przyszdł do głowy:

    Skąd szwagier pijak miał pieniądze na zapłacenie czynszu za dwadzieścia
    lat z góry? 75% się kłania:-))

    pzdr

    Tomek

    Seks, zdrowie, uroda, praca... >>> http://link.interia.pl/f18b3