    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: platnik 5
    Date: Wed, 1 Oct 2003 21:06:47 +0200

    > Po kilkudziesieciu godzinach bojow z nowym platnikiem moge powiedziec ze
    > baze sql udaje mi sie zainstalowac z sukcesem prawie zawsze. Byc moze z
    > moich uwag skorzystaja ci ktorym sluchawka przyrosla juz do ucha gdy
    > dzwonili na infolinie.

    ATOMKU !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Proszę przyjmij ode mnie najszczersze wyrazy uznania dla Twojej wiedzy,
    cierpliwości, cierpliwości, chęci dążenia do wyznaczonego celu itd. itd.
    itd..

    Szkoda, że odznaczenia obecnie tak się zdewaluowały, bo przedstawiłbym
    Ciebie do jednego z najwyższych, ale jakbyś miał stanąć w jednym szeregu z
    twórcami Płatnika lub jego właścicielami to pewnie byś nie zdzierżył i
    wywaliłbyś im z prawej lub lewej (noooo ja to na pewno) ale Ty jesteś
    człowiekiem kulturalnym i nie posunął byś się do tego, więc nie zawnioskuje
    mimo wszystko.

    Jeszcze raz gratuluje uporu i wiedzy.

    pozdrawiam
    fart