  • Data: 2003-10-01 19:54:21
    Temat: Re: platnik 5
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak tylko dostałem płatnika 5 do ręki, następnego dnia dzwoniłem do ich
    infolinii podnosząc pewne zauważone babole i zadałem im oczywiście owo
    pytanie o licencje na SQLa.

    Po trzech dniach dopiero konsultantka stwierdziła, że chyba wszystko powinno
    być OK, zwłaszcza, że skoro ZUS zmusił ludzi do zakupu komputerów, to w
    zamian dają silniki baz danych za darmo, jak i cały software.

    Stwierdziłem, że coś na stronach ZUSu na ten temat powinno się jednak
    pojawić, to mi panienka odparła, że na pewno coś będzie na stronach Prokomu.
    No ale tam już nie zaglądałem i mam ich tam, gdzie oni nas. Więcej tematu
    nie chciało mi się drążyć.

    Pozdrawiam
    Czarek