  • Data: 2003-10-01 19:30:17
    Temat: Re: platnik 5
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda, że odznaczenia obecnie tak się zdewaluowały, bo przedstawiłbym
    > Ciebie do jednego z najwyższych,
    myślę ze medal nie wyleczy moich wrzodów żołądka, i nerwowego tiku kóry
    pojawia się na dzwięk słowa Płatnik. Najgorsza rzecz jaka może spotkać
    człowieka to bezsilność. I tak właśnie się czuję, jak bezradny idiota. Gdyby
    na infolinii specjalista III klasy w odpowiedzi na sprawę nr 13520 po
    tygodniu oczekiwania poradził mi posypać płytę CD majerankiem, pewnie
    zrobiłbym to. Szkoda słów.

    Atomek