  • Data: 2003-10-01 06:43:54
    Temat: Re: platnik 5
    Od: "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <m...@p...onet.BLABLA.pl> napisał w wiadomości
    news:55rdlb.4t.ln@serwerek...
    > zapłacił Microsoftowi ze składek, które przelewasz na konta 51/52/53.
    > Jako produkt końcowy baza+Płatnik stanowi darmową _całość_. Podobnie
    > jest podczas tworzenia oprogramowania na komercyjnym pakiecie -
    > otrzymujesz jednocześnie prawo udostępniania razem ze swoim programem
    > odpowiednich bibliotek.

    Nawet jeżeli tak jest, to użytkownik (a właściwie jego dział prawny)
    powinien mieć o tym jakąś informację. Formalną. Nie sądzisz?
    Ale mimo wszystko nie jest to takie oczywiste.
    Miałem taki przypadek z oprogramowaniem powiedzmy firmy X. Wraz ze swoim
    produktem udostępniała licencje runtimowe (takie, które wywołuja daną
    aplikację). Natomiast połączenie do bazy (Informix) wymagało osobnych,
    płatnych licencji bazodanowych.

    A.