  • Data: 2003-10-01 07:04:49
    Temat: Re: platnik 5
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jeżeli tak jest, to użytkownik (a właściwie jego dział prawny)
    > powinien mieć o tym jakąś informację. Formalną. Nie sądzisz?
    > Ale mimo wszystko nie jest to takie oczywiste.
    > Miałem taki przypadek z oprogramowaniem powiedzmy firmy X. Wraz ze swoim
    > produktem udostępniała licencje runtimowe (takie, które wywołuja daną
    > aplikację). Natomiast połączenie do bazy (Informix) wymagało osobnych,
    > płatnych licencji bazodanowych.
    >
    > A.

    W sumie racja. Z ciekawości uruchomiłem instalatora Płatnika i w żadnym
    miejscu nie znalazłem nawet cienia licencji ani Płatnika, ani
    MSSql/Accessa. Pobieżne próby przeszukania dokumentacji też zakończyły
    się fiaskiem.

    Masz rację, że informacja o licencji na darmowe użytkowanie baz danych
    Microsoftu powinna się znaleźć przy Płatniku, zwłaszcza, że domyślnie te
    bazy danych są płatne.

    Tomek