  • Data: 2008-01-16 19:00:52
    Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR
    Od: "lwh" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.t409jqq5ipkhj4@unk...
    > Problem w tym, że nawet wieloosobowe i drogie nie musi być dobre(przykład:
    > siedzi 5 panienek
    > i wklepuje papiery nie wiedząc nawet wg jakiego art z updof potrąca się

    Zapewne masz rację, ale...
    Właściciel spółki ma jednak zarabiać na swojej podstawowej działalności, a
    nie szkolić się w zawodzie biegłego głównego księgowego, bo mu czasu
    zabraknie na zarabianie forsy.
    Raz go "nadepnie" Urząd Skarbowy, to wyrzyga wszystkie "oszczędności".
    Dobre biuro to takie, które ma jakąś renomę, które urząd skarbowy regularnie
    sprawdza i szanuje, takie, gdzie rzeczone panienki i szef(owa) często jeżdżą
    na szkolenia.
    Przy jednooosobowej działalności rzemieślniczej można sobie samemu kupić
    program do komputera i coś tam księgowego rzeźbić. Przy Spółce Jawnej już
    sobie tego przerabiania stosu makulatury nie wyobrażam. Moje biuro generuje
    mi 10 razy grubsze segregatory niż im papierów dostarczam. Na wiele spraw
    nawet bym nie wpadł, że takie są przepisy. Nawet czytając sporadycznie tę
    grupę dyskusyjną można "zajoba" dostać, od złożoności prawa podatkowego i
    pobocznych spraw.