  • Data: 2008-01-17 07:34:19
    Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lwh pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sama widzisz, że nie ma pewnych form oceny usługi przed jej weryfikacją
    > po latach.
    > Zostanę więc przy swoim. Lepiej zapytać urzędniczki w skarbowym kogo
    > poleca.
    > Niech poleca swoich znajomych. Nie będzie robić im nadmiernych problemów.
    > Urzędnik to tylko człowiek. Mistyczny Urząd mnie nie interesuje.

    Boskie.
    Wierzysz, że rada panienki z okienka (panie pracujące "na dole" nie mają
    żadnego wpływu na to jak firmę traktuje urząd) jest dla Ciebie wyrocznią?
    Czy przejdziesz sie po pokojach i spytasz w podatku dochodowym (PIT) w
    podatkach pośrednich (VAT) i jeszcze porozmawiasz z osobami
    przeprowadzającymi kontrole. Wszystkim - może do Ciebie trafić
    ktokolwiek. Nie zawadzie tez konsultacja z radcą prawnym Urzędu.
    A, no i jeszcze zostają wszyscy inspektorzy UKS w województwie.
    UKS i US trzymają się od siebie z daleka więc informacja, że księgi
    prowadzi ci zaprzyjaźnione biuro pani Ani z podawczego może do nich nie
    dotrzeć.

    Urzędnik który rekomenduje jakiekolwiek przedsiębiorstwo komukolwiek
    powinien wylecieć z hukiem.

    A swoją drogą to już wiem skąd się bierze przekonanie "pań ze skarbówki"
    o swojej wszechwładzy i wszechwiedzy. Tacy jak Ty im ją dają.
    Tylko potem nie płacz że cię traktują w US z góry. Sam zacząłeś.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813