  • Data: 2008-01-19 09:08:27
    Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-01-2008 o 22:40:08 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > A, że tak spytam, w życiu codziennym stosujesz geometrię euklidesową
    > czy nie?
    > Już wyjaśniam: przepisu art.22.5 Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
    > przestrzegasz, czy uważasz że ustawodawca miał ma myśli (jednak)
    > nieeuklidesowy "kierunek" na zakręcie? :P

    Tak na marginesie:

    Art. 22.
    1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany pas ruchu
    tylko
    z zachowaniem szczególnej ostrożności.

    Czy to oznacza, że jeśli nie jestem w stanie zachować szczególnej
    ostrożności
    na zakręcie, to muszę jechać prosto i jeśli wjadę do rowu to jestem
    rozgrzeszony :) ?

    pozdr,
    tommyz