  • Data: 2008-01-18 08:30:23
    Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano...- czyli jak prowadzić KPiR
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Chodzi o spółkę jawną, dość ekstensywną - moze 30-40 dokumentów
    > miesięcznie.
    > No i zastanawiam się nad wyborem drogi:
    >
    > a) biuro rachunkowe - niestety, kosztuje 300 zł/mc, no i trzeba się
    > raz na miesiąc tam wybrać.
    > b) ifirma - kiedyś używałem, ale a) nie jest tanio, b) dokumentacja
    > elektroniczna gdzieś w świecie, c) upierdliwość w obsłudze.
    > c) programik do KPiR i rzeźba samodzielnie.
    >
    > Którędy pójść? Kusi mnie pkt. c) - co wtedy? Mala Ksiegowosc z Rzepy,
    > Jolka, RAKS, Symfonia?

    Pozwole sobie przylaczyc sie do pytania - w moim przypadku mala 1-os DG,
    KPiR, VAT, na razie 3-4 faktury przychodowe w miesiacu.

    W moim przypadku obstawiam opcje c) - ale chcialem sie tez poradzic co
    do programu. Wczoraj w rzepie byla "Mala Ksiegowosc" - zinstalowalem,
    wyglada znosnie. Bedzie dzialac? ;-)

    Poza tym mam braki w wiedzy i praktyce ksiegowej (w zasadzie - nie mam
    jej wcale ;-) ale mam wole i ochote zeby sie czegos na wlasnej skorze
    nauczyc - jakie lektury byscie polecali dla takiego przedsiebiorcy jak
    ja ;-) /oprocz ustaw/

    --
    pozdr
    luck