  • Data: 2003-08-21 07:34:55
    Temat: Re: odliczenie składek ZUS od podatku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Aug 2003, enarxe wrote:
    [...]
    >+ BTW - czytam tę listę już prawie trzy godziny i głowa mi puchnie -
    >+ znalazłem odpowiedź na kilka pytań, które mnie nurtowały i kilka topików
    >+ zaznaczyłem jako do przejrzenia. Jest może gdzieś jakieś FAQ z tej listy?

    Nie ma :(, jeden gropowicz kiedyś wystartował po czym słuch
    o jego FAQ zaginął (jego strona była, ale "podatkową" wcięło).
    Biorąc pod uwagę że zdarzało się iż przepis był nowelizowany
    w czasie 2-tygodniowego vacatio legis - to trudno utrzymać FAQ
    jako aktualne :[
    3 godziny ?? To tyle co nic :)
    Ja na starcie poczytałem jakieś 2 tysiące postów z archiwum....
    Czy adres:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?num=1
    00&hl=pl&inlang=pl&safe=off

    ...jest ci znany ? (można jeszcze wstawiać ie=UTF-8 albo jak tam
    lubisz :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)