  • Data: 2003-08-21 01:38:36
    Temat: Re: odliczenie składek ZUS od podatku
    Od: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl wrote:

    > Dzięki wielkie,
    > Oczywiście wolałabym, żeby mozna było odliczyć ZUS od podatku za lipiec, ale
    > cóż, takie życie :)
    > Pozdrawiam, Agata

    W końcu to logiczne, przecież kasa zmieniła położenie w tym "drugim"
    miesiącu, nie?

    Wypełniałem dzisiaj (wczoraj) pierwszego PIT-5 i spytałem Panią z USu
    czy jak mi wyszło 0 do zapłaty to muszę wysyłać im papier. Potwierdziła,
    że nie, a przy okazji podpowiedziała to, co już grupowicze powiedzieli a
    propos ZUS - żebym nie wliczył ZUSu zapłaconego w tym miesiącu do
    rozliczenia podatku za miesiąc poprzedni (podejrzewam, że często im się
    zdarzają korekty).

    BTW - czytam tę listę już prawie trzy godziny i głowa mi puchnie -
    znalazłem odpowiedź na kilka pytań, które mnie nurtowały i kilka topików
    zaznaczyłem jako do przejrzenia. Jest może gdzieś jakieś FAQ z tej listy?

    Pozdrowienia dla czytaczy,
    Jurek