  • Data: 2003-11-03 10:47:53
    Temat: Re: nieszczęsne 4 grosze
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:5lwtc04gya9u$.dlg@int15priv.dyndns.org...
    > w piątek miałem telefon z US, że źle policzyłem PIT 5 za wrzesień.
    > od kwietnia zamiast kwoty 530,08 PLN ulgi liczyłem 530,04 PLN (czyli na

    Jeśli dzwonili z powodu 10 groszy, to zadzwoń by się upewnić.
    Szkoda , że nie wysłali CI pisma z klauzulą o komorniku + 7zł za wypisanie
    pisma:-(
    Jeśli to naprawdę grosze to zapytaj do kogo napisać skargę
    Czy te darmozjady na prawdę tak się nudzą by uprzykrzać ludziom życie
    ????????
    Do 2 zł błędu w podatku normalny US problem pomija