  • Data: 2003-11-02 22:53:25
    Temat: Re: nieszczęsne 4 grosze
    Od: "RobertW" <i...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' raczył napisać:

    opieram się na "PKPiR" Inforu (2003):
    "Mimo wystąpienia pewnych uchybień księgę uznaje się za rzetelną również
    wtedy
    - gdy nie wpisane lub błędnie wpisane kwoty przychodu nie przekraczają
    łącznie 0,5% przychodu wskazanego w księdze na dany rok
    - błędy spowodowały podwyższenie kwoty podstawy opodatkowania (...)"
    pozdrawiam
    RW