eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkinakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym ?! › Re: nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym ?!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym ?!
    Date: Mon, 8 May 2006 09:52:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <Pine.WNT.4.60.0605080944000.3308@athlon>
    References: <e3iqsl$mpj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0605062322260.3284@athlon>
    <e3kdgj$175$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ack66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1147075291 7059 83.16.62.66 (8 May 2006 08:01:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 May 2006 08:01:31 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Chomik/1.0.3.0
    In-Reply-To: <e3kdgj$175$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-X-Sender: moj@[127.0.0.1]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:163030
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 7 May 2006, Cavallino wrote:

    >> Znaczy kombinuję kto i dlaczego miał być materialnie odpowiedzialny...
    >
    > A co tu niejasnego?

    Nie znamy umów!

    > IMO podwykonawca był odpowiedzialny za towar od momentu pobrania z magazynu
    > do momentu przekazania klientowi.
    > Problem raczej w tym że formalne przekazanie nie nastąpiło.

    Z wyjaśnień wynika że ten towar JEST, bo nie został ukradziony.
    Jakoś nie mogę dojść czego dostawca może chcieć: nie można wykluczyć
    na podstawie WZ (być może daty WZ) fałszerstwa, tj powoływania na
    wydanie DRUGIEGO kompletu stolarki ("ten pierwszy został skradziony
    a on wziął drugi komplet").
    No bo stawianie przed sądem zarzutu że nie ma stolarki która jest
    zamontowana u klienta, co łatwo każdy może sprawdzić, wygląda mi
    na absurd...

    >> IMO sprzeczność: albo "oszacował straty" i przyznał że to JEGO obowiązkiem
    >> było pilnowanie rzeczy, albo uznał że to NIE były jego rzeczy a tym
    >> samym to nie mogły być JEGO straty.
    >> Coś źle czytam?
    >
    > Chyba tak.

    Znaczy źle czytam? :)

    > Klient uważa że winnym kradzieży jest firma która źle zabrała drzwi i
    > pozostał niezamknięty dom.
    > W sumie mu się nie dziwię.

    Ale klient nie stawia zarzutu grupowiczowi tylko dostawca - i wg opisu
    nie stawia zarzutu o odszkodowanie z powodu "zabrania drzwi" i kradzieży
    z tego wynikłej (pomijając kto za to ma odpowiadać) tylko o coś co
    spokojnie u klienta sobie leży!
    Tego nie mogę pojąć... :)

    [...]
    > Dowód nie musi być z dokumentów.
    > To że drzwi zostały przekazane klientowi jest chyba bezsprzeczne.

    Dlatego nie mogę pojąć skąd nakaz zapłaty!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1