  • Data: 2006-12-19 06:00:13
    Temat: Re: najem mieszkania
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Więc albo niech sobie najmujacy przepisze na siebie (tak jest najlepiej),

    Właśnie. Dlaczego w tak małej ilości pytań o rozliczenie najmu pojawia
    się koncept, żeby umowy na dostawę mediów zawierali najemcy?
    To jest rozwiązanie najprostsze.
    Ja już od dwóch lat wynajmuję mieszkanie. Od najemców dostaję czynsz, z
    którego pokrywam zaliczki na koszty wspólnoty mieszkaniowej (w tym CO i
    woda, bo inaczej się nie da), ale ile oni zużywają prądu, gazu i
    telefonu to pojęcia nie mam. Na początku stosunku najmu poszliśmy razem
    do gazowni i elektrowni, zrobiliśmy cesje umów i jest OK. Telefon to
    sobie nawet sami zakładali, bo nie było.

    pzdr

    Tomek