  • Data: 2005-09-12 20:17:48
    Temat: Re: najem
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    moim zdaniem art. 16.2 mówiący, że ... nie są KUP dotyczy po prostu tego, że
    jesli nie oszacowuję sobie przychodu, to nie mogę mieć kup (ale dotyczących
    przychodu tego właśnie). Coś na kształt najmu (mam przychód, to jesli nie
    przerzucam opłat na wynajmujących, mogę sobie wpisać w kup wydatki na
    energię, podatek od nieruchomości itd). A tu sprawa prosta - nie mam
    przychodu z NAJMU (OSZACOWANIA), nie mam kosztów NAJMU (OSZACOWANIA), a więc
    wynik jest na zero. Natomiast nie ma to nic wspólnego z działalnością
    gospodarczą - tu w kup mogę wpisywać wydatki proporcjonalnie do zajmowanej
    powierzchni, bo są to kup związane z przychodem z działalności.

    to moja opinia

    pozdr. monika