  • Data: 2004-02-25 16:42:21
    Temat: Re: kupiłem mieszkanie i nie chcą mi dac faktury
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej, na moją prośbę o
    wystawienie
    > rachynku lub faktury (w celu przedstawienia w US) otrzymałem odpowiedź:
    nie
    > wystawimy panu rachunku bo ma pan umowę. No dobra mam umowę zobowiązującą
    > spółdzielnię do wybudowania lokalu mieszkalnego a mnie do zapłaty za
    lokal.
    > Ale nie powinienem otrzymać rachunku? Dla mnie kupno mieszkania jest jak
    > kupno czegokolwiek w sklepie, za co otrzymuję paragon a na życzenie
    fakturę.

    > Jak to jest?

    Nie kupiłeś mieszkania w spółdzielni mieszkaniowej.
    Spółdzielnie nie sprzedają mieszkań....(i tym się różnią od developerów).
    Objąłeś udział w spółdzielni i dokonałeś wpłaty wkładu budowlanego.
    Faktury nie będzie.Będzie przydział spółdzielczy (niestety ale to NTG).
    (Chyba że spółdzielnia działała jako developer, co się czasem zdarza
    niezgodnie z prawem zresztą).

    Pozdr