  • Data: 2004-03-11 23:34:00
    Temat: Re: koszty naprawy a rozliczenie kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Mar 2004, adalda wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ > IMHO: albo wszystko albo nic (w KUP).
    >+
    >+ Nie, może być część wysokości rachunku jako koszt firmy - np. w
    >+ przypadku podobnym - używania własnego telefonu do rozmów służbowych.

    Ale podkreślałem że to właśnie *nie* jest podobny przypadek,
    a "niepodobienstwo" :) polega na tym iż owa awaria nie jest
    "naturalnym zużyciem". W razie jeśli byłyby to zwykłe koszty
    które wynikają *zarówno* z eksploatacji na potrzeby osobiste
    jak i "firmowe" nie próbowałbym się narażać taką opinia jak
    wyżej :)

    >+ Procedura jak opisałam.

    ...ale IMHO *w tym przypadku* nie ma podstaw.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)