eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty bankowe w dg jeszcze raz - data › Re: koszty bankowe w dg jeszcze raz - data
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.in
    ternetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszty bankowe w dg jeszcze raz - data
    Date: Thu, 12 Dec 2002 09:19:13 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <atat2h$nvu$2@news.tpi.pl>
    References: <at8bcr$2pu$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd57.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1039726482 24574 213.76.67.57 (12 Dec 2002 20:54:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Dec 2002 20:54:42 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:72154
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Matta" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:at8bcr$2pu$1@serwus.bnet.pl...
    "...jesli wyciag bedacy dokumentem opisujacym koszty i odsetki wydany zostal
    z data miesiaca nastepnego?
    Mateusz

    I w czym problem ? Moim zdaniem od wyciągu odpinasz dowód obciążenia
    rachunku, odnotowujesz jego wpływ z rzeczywistą datą i z tą datą księgujesz
    jako koszt i papierek wpinasz do segregatora. Dla wygody odnotowujesz na
    wyciągu gdzie jest dowód obciążenia rachunku, a na dowodzie - numer wyciągu
    (ew. dojdziesz po dacie). Jedynie pamiętać należy, że kosztów dotyczących
    danego roku nie można w ten sposób "przerzucić" na rok następny i w związku
    z tym w grudniu nie należy natychmiast "zamykać" roku, a odczekać, aż
    "spłyną" wszystkie dotyczące tegoż roku dokumenty kosztowe. Rekapitulując :
    w ramach roku podatkowego możesz "przerzucać" odnotowując stosowną datę
    wpływu dokumentu. Między latami podatkowymi - już nie ( są pewne wyjątki,
    ale zasada jest taka, jak wyżej). Pamiętaj też o zasadzie konsekwencji
    memoriał - kasa. Wyjątek - koniec roku podatkowego.
    Pozdrawiam. A.Rządkowski.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1