  • Data: 2004-10-26 17:48:08
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: "Leszek" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przyszło mi do głowy stąd, że odwiedziłą mnie dzisiaj sąsiadka prowadząca
    sklep nieopodal i "pochwaliła się " stanem swoich nerwów dzięki kontroli,
    której jednym z punktów było sprawdzenie zgodności stanu kasy "rzeczywistej"
    i wskazywanej przez urządzenie fiskalne.
    Ja też uważam i wydaje mi się to absolutnie normalne, że skoro firma jest
    moj i kasa moja, to mogę ją w dowolnym momencie wyciągać wkładać i robić co
    mi się podoba. Ja tak uważam, ale boję się że Pani Urzędniczka może uważać
    inaczej i na punkcie zetknięcia się naszych przeciwnych uważań może zostać
    sporządzony karny protokół.
    A nie jest to pierwszy przypadek kiedy słyszałem o tego rodzaju praktyce
    Urzędu (oby koniec jego bliski)

    Leszek