  • Data: 2004-10-27 06:34:09
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: "Leszek" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry !

    Chyba to nie problem, którego biura unikać - bo Panie ze Skarbówki nie
    pracują w Biurach Rachunkowych.

    Ale zobowiązałem się, więc wyniucham dzisiaj dokładniejsze dane dot. tej
    kontroli i zajdę jeszcze raz do mojego Biura, żeby usłyszeć cokolwiek o
    podstawie prawnej do sprawdzania zgodności stanu kasy z kasą.

    A czy ktoś coś napisze na temat drugiej częsci mojego pytania - tej
    dotyczącej powodów kontroli z US? Bo moja żona słyszała w TV jakoby coś się
    zmieniło w przepisach i nie można ot tak sobie - z głupia frant - bez
    wyraźnego powodu skontrolować firmy.

    Co Wy na to ?

    Leszek