  • Data: 2007-03-12 22:01:49
    Temat: Re: kilometrówka za samochód prywatny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Mar 2007, Cavallino wrote:

    > Dokładnie - czy nie o tym mowa w rozporządzeniu?

    Nie.
    AFAIR (nie szukałem rozporządzenia :) ale kiedyś je czytałem,
    niemniej piszę "z głowy czyli z niczego") tak jest tylko
    określenie "stawek przysługujących".
    Limit ograniczenia w koszty jest zawarty w ustawie o podatku
    dochodowym, poprzez powołanie "nie są KUP wydatki na zwrot
    kosztów przejazdu samochodami pracowników przekraczające
    wysokość stawek określonych przez właściwego ministra dla
    pracowników sfery budżetowej".

    > Mniej też może.

    Dawno nie zaglądałem to nie pamiętam, być może tak, być
    może nie :), trzeba by sprawdzić. AFAIK kiedyś był tu taki
    spór i zajmowałem stanowisko :) (nie wiem jakie :] jednak
    to przez to że wtedy odszukałem w przepisach)

    Ale pytający jest z "budżetowki" - tam zdaje się kierownik
    moze zapłacić tylko "dokładnie" (oczywiście NIKT nie ma
    obowiązku zgadzania się żeby pracownik jeździł własnym
    samochodem).

    pzdr, Gotfryd