  • Data: 2007-03-13 09:53:06
    Temat: Re: kilometrówka za samochód prywatny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Mar 2007, Efreet wrote:

> [...]

    BTW: opis cytatu nie jest najszczęśliwszy, to nie jest cytat
    z postu Cavallino.

    > Art. 77(5) Kodeksu pracy oraz w rozporządzeniu ministra pracy i polityki
    > społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. (Dz.U. Nr 236, poz. 1990 z późn. zm.).
    > Chyba :P

    Thx.
    Dla większych niż ja leni ;) gotowe linki:
    http://podatki.pl/akty/191202.htm
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-pracy--1_2_
    122.html

    Wniosek:
    - w budżetówce kwota jest określona "ściśle" rozporządzeniem
    - w innych firmach kwota może być większa, lecz NIE MOŻE być
    niższa niż w budżetówce

    ...wzjm!
    - Gotfryd