  • Data: 2007-03-13 10:46:44
    Temat: Re: kilometrówka za samochód prywatny
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Dla większych niż ja leni ;) gotowe linki:
    > http://podatki.pl/akty/191202.htm
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-pracy--1_2_
    122.html

    > Wniosek:
    > - w budżetówce kwota jest określona "ściśle" rozporządzeniem
    > - w innych firmach kwota może być większa, lecz NIE MOŻE być
    > niższa niż w budżetówce

    Ja dalej widzę coś dokładnie odwrotnego:

    "3. Na wniosek pracownika pracodawca może wyrazić zgodę na przejazd w
    podróży samochodem osobowym, motocyklem lub motorowerem niebędącym
    własnością pracodawcy. W takim przypadku pracownikowi przysługuje zwrot
    kosztów przejazdu w wysokości stanowiącej iloczyn przejechanych kilometrów
    przez stawkę za jeden kilometr przebiegu, ustaloną przez pracodawcę, która
    nie może być wyższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art.
    34a ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z
    2004 r. Nr 204, poz. 2088, z późn. zm.2))."

    Zwracam uwagę na sformułowania:
    -"ustaloną przez pracodawcę"
    -"nie może być wyższa"