    From: "pifpaf" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna a systemy platnosci on-line
    Date: Tue, 26 Apr 2005 18:51:06 +0200

    Wlasnie znalazlem artykul na ten temat. Pisza tam, ze musisz miec kase jesli
    obrot w skali roku bedzie wiekszy niz 40 tys. zl (jak dla Ciebie 20 tys. zl)
    ALE limit dotyczy TYLKO sprzedaz na rzecz osob nie prowadzacy
    dzialalnosci...

    Czyli nie musisz kupowac kasy chociaz zycze Ci, abys kiedys musial ja miec!
    :-)

    http://www.postawnaswoim.pl/artykuly_i_porady_szczeg
    oly.php?aid=99