  • Data: 2005-04-26 09:45:44
    Temat: kasa fiskalna a systemy platnosci on-line
    Od: Piotr Maj <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    przeglądałem archiwum, ale ostatnie listy poruszające ten temat datowane
    są na luty zeszłego roku, więc pozwolę sobie wrócić do tematu.

    Zakładam DG, płatności od firm i osób prywatnych (tych ostatnich będzie
    jak na lekarstwo, choć wykluczyć się nie da) chcę przyjmować za pomocą
    allpay.pl albo innego polskiego systemu płatności on-line.

    Czy będę musiał posiadać kasę fiskalną? Dodam, że nie będę prowadził
    sprzedaży za gotówkę. Wszystkie płatności chcę regulować za
    pośrednictwem internetu (pewnie allpay), czyli jakby w formie przelewu.

    Wiem, że obowiązek kas zależny jest od obrotu dot. osób fizycznych, ale
    u mnie nie będzie czego nabijać, bo wpłat gotówkowych nawet od osób
    fizycznych przyjmować nie będę.

    --
    .:. Piotr Maj .:.
    .:. pgp 0xA07B0711 .:.