  • Data: 2008-08-07 16:55:50
    Temat: Re: jak uzyskac dane platnika?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > JAKĄ działalność[1]?

    Nie wnikam.
    Cytuję z postu poprzedniego:

    "Art. 87. § 1. Jeżeli odrębne przepisy nie stanowią inaczej, podatnicy
    prowadzący działalność gospodarczą obowiązani..."

    > Uprzejmie proszę o rozeznanie definicji DG umieszczonej w ustawie
    > Ordynacja Podatkowa.
    > [1] Mój wniosek: "wykonywaną osobiście w rozumieniu PDoOF" jak
    > najbardziej RÓWNIEŻ.

    To wykonywanie umowy zlecenia (działalność wykonywana osobiście
    w rozumieniu pdof) jest już teraz zawsze prowadzeniem działalności
    gospodarczej?
    Nie dostrzegłem takiego zrównania w przepisach, ale chętnie poczytam.