  • Data: 2008-08-06 21:42:06
    Temat: Re: jak uzyskać dane płatnika?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zabka" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:g7c8vf$bj7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Gdzie mogę uzyskać dane rejestrowe organizacji? Wiem, że nie ma czegoś

    KRS.

    > takiego jak tajne dane firmy/stowarzyszenia - w jakiej jednostce otrzymam
    > NIP potrzebny do wystawienia dowodu sprzedaży?

    A co jezeli nie maja NIP'a?

    > Zalezy mi na tym tym bardziej, że pieniądze juz dostałam - w gotówce - i
    > chce je zaksięgować.

    Jezeli zaksiegowac - pogadaj z ksiegowa ;-)

    Na powaznie: jezeli czynosc nie ma zwiazku z fiskalizacja - zrob sprzedaz
    gotowkowa.

    Jezeli ma - wpisz dane, ktore masz, zeby kwoty naleznych US'owi przelewow
    wyszly poprawne. Wystaw fakture bez NIP'u. Jak sie upomna dopisz NIP i wrecz
    oryginal.

    sz.