  • Data: 2004-04-15 20:55:54
    Temat: Re: jak to jest z tym vatem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Apr 2004, SP9LWH wrote:

    >+ Użytkownik "ewka" <o...@p...onet.pl> napisał [...]
    >+ > ...tylko proszę się nie śmiać bo chociaz jestem początkująca to mam zamiar
    >+ > sobie poradzić z podatkami :-)
    >+ > [swoje przeświadczenie opieram na zwycięskiej batalii z tepsą...;-)]

    Czyżbyś zawarła z TP S.A. umowę NIE MAJĄC PIECZĄTKI ??
    Gratulacje :)

    >+ Szybko dojdziesz do wniosku, że podatki to zawiła sprawa

    ...tak...

    >+ i trzeba to zlecić fachowcom.

    ...może bez fachowców się nie obejdzie (przejść się do biura podatkowego
    z kompletem papierów tak po kwartale działań nie zawadzi, nie ukrywam,
    a i później czasami...), ale przy *małej* ilości operacji chyba przesadzasz :)
    Acha, zakładam że Ewka zastosuje standardowy algorytm zapoznawania
    się z podatkami, czyli na początek te 3000 postów z grupy (zaleta:
    sporo "żywych" problemów) i małe co nieco stron (co jak widać czyni) :)
    Plus czytanie z ustaw: Ordynacja, dochodowy, VAT. No i stopniowo
    rozporządzenia...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)