  • Data: 2004-04-15 22:35:23
    Temat: Re: jak to jest z tym vatem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Samotnik s...@s...eu.org ...

    > Kto Cię tak poinformował? Według mojej wiedzy VATowcem stajesz się w
    > momencie złożenia zgłoszenia VAT-R.

    Otóż, o ile w tym względzie nic sie nie zmieniło to niekoniecznie.
    Rzeczywiście zostajesz vatowcem od razu jeżeli składasz VAT-R przed
    rozpoczęciem działalności, jeżeli jednak tę działalność prowadziłeś choćby
    jeden dzień to Vatovcem jestes od poczatku nastepnego miesiąca. Zaznaczam
    tylko ze rozpoczecie dzialalnosci nie musi byc tożsame z data wpisu na
    wypisie z gminy, i na szczescie duzo USów tak jej nie interpretuje. Ale o
    rozpoczeciu DG to juz odsyłam do postów Gotfryda!
    Jeżeli nowa ustawa zmienia cos w tym względzie to proszę o sprostowanie!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")