  • Data: 2004-04-16 13:55:36
    Temat: Re: jak to jest z tym vatem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bosz b...@u...agh.edu.pl ...

    > Cos nowego ?
    > przez pierwszy miesiac azdy VAT-owiec jest niewatowcem ?

    Tak jak napisałem, o ile nic się nie zmieniło w nowej ustawie to:
    jak rozpoczynasz DG, nie musisz być od razu VATowcem, mało tego, zgodnie z
    ustawą jesteś zwolniony. I teraz jeżeli rozpoczniesz DG i nie wejdziesz na
    VAT to możesz dobrowolnie wejść dopiero od początku nowego miesiąca, jeżeli
    np. przekroczysz obrót - wchodzisz od razu.
    Oczywiscie jezeli rozpoczynajac DG od razu zrezygnujesz ze zwolnienia z VAT
    - jesteś VAtmanem od samego początku.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")