  • Data: 2004-04-17 08:58:58
    Temat: Re: jak to jest z tym vatem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Apr 2004, Budzik wrote:

    >+ Użytkownik cef c...@i...pl ...
    [...]
    >+ > Jeśli w danym roku ROZPOCZĄŁEŚ,
    >+ > to nie możesz ZREZYGNOWAĆ dobrowolnie..
    [...]
    >+ 2002 r na VAT, DG była prowadzona od dawna

    No i tu jest różnica: po podjęciu DG można sobie "zmienić
    VATowość" :), ale po 3 latach. To co piszesz:

    >+ pamiętam że byłem uczulany aby złożyć VAT-R jeszcze w marcu.

    ...dotyczy właśnie "działającego" DG (zacznie lub przestanie być
    podatnikiem od następnego miesiąca), ale nie jest możliwe u rozpo-
    czynającego DG !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)