eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiinwentaryzacja a zakończenie rokuRe: inwentaryzacja a zakończenie roku
  • Data: 2006-01-11 08:40:30
    Temat: Re: inwentaryzacja a zakończenie roku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Blady wrote:

    > I teraz tak, jak powinna wyglądać właściwa procedura zamknięcia roku w
    > sytuacji kiedy jest w grudniu towar?
    > Wystawić jakiś dokument wewnętrzny i przeksięgować na inne konto, żeby
    > towar wszedł w koszty? Jak mam rozpisać to w KPiR?
    > Jak zapisać w KPiR w styczniu 2006 ten towar? Wpisać wartość towaru z
    > grudnia, w inwentaryzacji początkowej na styczeń?
    > Jak później potraktować taką inwentaryzację początkową ze stycznia na
    > koniec 2006 roku?

    Jakie konta, jakie przeksięgowania? W KPiR?????
    Ty nie prowadzisz pełnej księgowości.
    W KPiR masz wipsać remanent końcowy i początkowy.
    Potem przeczytać objaśnienia do KPiR (Dz. Ust.152/2003 poz 1475) - w
    porównaniu z innymi przepisami ten jest napisany naprawdę
    łopatologicznie. Bez stosowania tej instrukcji ty naprawdę nie możesz
    prowadzić poprawnie KPiR.

    Rozwiązaniem twojego problemu z wliczeniem w koszty w styczniu roku
    2006 może być dodatkowy remanent na koniec stycznia. Tylko zawiadom US
    na 7 dni wcześniej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1