  • Data: 2005-04-22 13:44:23
    Temat: Re: fundusz pracy - kto i komu musi placic ?
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.60.0504211940040.4244@athlon>,

    > On Thu, 21 Apr 2005, BartekK wrote:
    > [...]
    >
    > No dobra, mam skrzywiony punkt widzenia :]

    Nie masz. Składka na FP jest liczona od podstawy wymiaru składek na
    ubezpieczenia emerytalne i rentowe i opłaca się ją za okres
    obowiązkowego podlegania tym ubezpieczeniom. Na mój gust więc kolega
    BartekK ma pretensję, że zleceniodawca nie płacił za niego tego, czego
    płacić nie musiał.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.