  • Data: 2005-04-22 13:52:00
    Temat: Re: fundusz pracy - kto i komu musi placic ?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Spirydowicz napisał(a):
    > Nie masz. Składka na FP jest liczona od podstawy wymiaru składek na
    > ubezpieczenia emerytalne i rentowe i opłaca się ją za okres
    > obowiązkowego podlegania tym ubezpieczeniom. Na mój gust więc kolega
    > BartekK ma pretensję, że zleceniodawca nie płacił za niego tego, czego
    > płacić nie musiał.

    Tak dokladnie bylo ;) naszczescie juz sie dowiedzialem o tym co piszesz
    powyzej - ale dlaczego musialem przeleciec 5 razy cale miasto, do zusu,
    bylego zleceniodawcy, jego ksiegowej, urzedu pracy i tak pare razy, i
    nikt mi tego nie mogl powiedziec wprost, co ty miescisz w 4 linijkach
    prostego tekstu, co nawet bez polskich liter bym zrozumial ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173