  • Data: 2005-06-03 07:54:00
    Temat: Re: firmanctwo ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Jun 2005, wrote:

    >+ Rafal <g...@o...pl> napisał(a):

    [...i kilku kolejnych zaciętych "cytowaczy całości",
    ze dwie strony tekstu...]
    [...koniec cytatu...]
    [...uwaga: NOWA TREŚĆ w cytacie:...]
    >+ Taka rzeczywistosc...
    [...koniec nowej treści...]
    3.VI.2005.
    Polskie newsy,
    grupa pl.soc.prawo.podatki
    w miejscu
    PODANIE.

    Uprzejmie proszę o zapoznanie się z hasłem "nożyczki".
    Jest szansa że skojarzy się z:
    http://www.google.pl/advanced_search?hl=pl&q=tnij+cy
    taty+netykieta
    (kliknąć "szukaj"), ku mojemu zdumieniu jest mało trafień :)

    ...z poważaniem, podpisany w sygnaturze.

    ZAŁĄCZNIK NR 1
    Mam pytanie: czy ktoś ogłosił konkurs na wzorcowe złamanie przez
    maksymalną ilość dyskutantów JEDNEJ i TYLKO JEDNEJ zasady pisania
    postów ?? Bo wygląda jakbyście się zmówili !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)