  • Data: 2003-07-03 18:07:45
    Temat: Re: faktura za wygraną w konkursie
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Skreśl "do zapłacenia", napisz "zapłacono" i odeślij im :)

    Dostałem takiego maila od nich:
    "No takie sa reguły przy fiskalizowaniu tego typu spraw. Robiliśmy juz
    wiele
    konkursów i darowizn, zawsze jest to w ten sposób robione i nic sie nie
    dzieje. Wpłata faktycznie nie została dokonana, więc nie możemy napisać
    że
    była, bo by w kasie gotówki brakowało. Na pewno nie będziemy od Pana
    wymagać
    tej wpłaty, bo jest przecież adnotacja."

    Może bezpieczniej będzie skreślić 339zł i napisać "pozostało 0zł" ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży".