  • Data: 2009-04-09 18:00:29
    Temat: Re: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-04-2009 o 19:55:08 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > No nie jest.
    > Ja właśnie nie mogę dojść do porozumienia z jedną firmą, która się
    > uparła, że wysłany pdf to wszystko co mogę od nich dostać.
    > W zasadzie po za tebelką co za co nie ma nawet informacji kto taki
    > dokument wystawił. Ale oni wiedzą lepiej i już.
    > Chyba jednak na pisemku do ichniejszego US się skończy.

    Namnożyło się takich - niektóre hostingi wysyłają tylko PDF-y,
    o normalną fakturę trzeba się nawalczyć i dopłacić za przesyłkę,
    do tego wystawiają z datą PDF-a, nawet po kilku dniach, niezłe jaja.
    Inny się wycwanili i wystawiają duplikat, mimo że oryginału nie było
    bo był PDF. Ogólnie wesoło jest - zwłaszcza jak mi panienka z pewnością
    siebie mówi że to sa prawidłowe faktury i czepiam się :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek