  • Data: 2009-04-09 20:42:11
    Temat: Re: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Apr 2009, Tomek wrote:

    > Inny się wycwanili i wystawiają duplikat, mimo że oryginału nie było
    > bo był PDF.

    W niektórych przypadkach to może być prawidłowe.
    Np. jeśli wystawiają f-ry w formie elektronicznej (że tak powiem:
    "prawdziwej elektronicznej" :)).
    Wyjaśnienie: "omyłkowo wystawiliśmy pierwotny oryginał w postaci
    elektronicznej" :P
    Prawdę mówiąc też jest to ciekawy przypadek: jest "coś" do korekty
    (forma mianowicie), a żadne pole f-ry nie ulega zmianie :D

    > Ogólnie wesoło jest

    No... Mi się już zdarzało powarczeć z rozpędu ;) (nim wyjaśnili,
    że jak bardzo chcę to pocztą przyjdzie).

    pzdr, Gotfryd