  • Data: 2009-04-09 23:07:39
    Temat: Re: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13> szukaj wiadomości tego autora

    > No. Tylko ten obrazek nie jest podstawą do odliczenia. :)

    widzisz, niestety jest, warunek jaki musi spełnić to być w jednakowej
    treści zaksięgowany jako przychód u firmy wystawiającej, takiej faktury
    US nie odrzuci, bo przy kontroli krzyżowej potwierdzi że fakt
    księgowania miał miejsce

    gorzej będzie gdy sprzedawca będzie księgował co druga fakturę, ale to
    już przestępstwo po stronie sprzedawcy, a Tobie zostaje udowodnić że
    poniosłeś koszt -> dostałeś usługę/towar/coś, zapłaciłeś, i prawidłowo
    zaksięgowałeś

    Andrzej