  • Data: 2009-04-09 17:55:08
    Temat: Re: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2009-04-09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No. Tylko ten obrazek nie jest podstawą do odliczenia. :)

    No nie jest.
    Ja właśnie nie mogę dojść do porozumienia z jedną firmą, która się
    uparła, że wysłany pdf to wszystko co mogę od nich dostać.
    W zasadzie po za tebelką co za co nie ma nawet informacji kto taki
    dokument wystawił. Ale oni wiedzą lepiej i już.
    Chyba jednak na pisemku do ichniejszego US się skończy.