  • Data: 2010-02-06 19:50:14
    Temat: Re: faktura nie na moją firmę
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' wrote:

    > Proszę:
    >
    > § 8. 1. Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom zatrudnionym
    > na stanowiskach z monitorami ekranowymi profilaktyczną opiekę
    > zdrowotną, w zakresie i na zasadach określonych w odrębnych
    > przepisach.
    > 2. Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom okulary korygujące
    > wzrok, zgodne z zaleceniem lekarza, jeżeli wyniki badań okulistycznych
    > przeprowadzonych w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej, o której
    > mowa w ust. 1, wykażą potrzebę ich stosowania podczas pracy przy
    > obsłudze monitora ekranowego.

> [...]

    Hmm, ale skoro to są okulary pracodawcy, które musi zapewnić pracownikowi,
    to nie zgłaszam zastrzeżeń co do sposobu fakturowania.
    A coś o ograniczeniach do tej sensownej kwoty?
    (jak już jesteś tak miły i chce Ci się szukać :-) )
    Skoro pracodawca musi zapewnić, to niby dlaczego pracownik ma ponosić w
    ogóle jakikolwiek koszt?
    Ja jak musze pracownikom zapewnić ubranie i buty robocze, to nie refunduję
    im części tego ubioru, tylko
    kupuję i już i nie ma problemu z kosztem czy fakturą.