  • Data: 2010-02-06 22:35:34
    Temat: Re: faktura nie na moją firmę
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' wrote:

    > Jeśli przyrównujesz zakup kasków na budowę do płacenia za okulary
    > korekcyjne, to znaczy, że nie czujesz tej dyskretnej różnicy.
    > Cóż, na to nic nie poradzę - nie umiem wytłumaczyć.

    Sam podałeś przepis, że pracodawca ma zapewnić szkła,
    więc niby dlaczego pracownik ma coś płacić?
    Pisząc o dyskretnej różnicy myślałem, że konstrukcja przepisu jest inna.
    Tzn okulary są własnością pracownika - on je kupuje - a pracodawca
    jedynie - na jakichś tam zasadach - zgodnie z przepisami - refunduje
    częściowo ten zakup.
    Jeśli zapis jest taki jak podaleś, to nie ma żadnej różnicy w finasowaniu
    tych szkieł,
    w stosunku do noclegu w delegacji czy innych zakupów.