  • Data: 2010-02-06 21:45:02
    Temat: Re: faktura nie na moją firmę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Feb 2010, mokinc wrote:

    > Zastanawiam się po prostu, czy takiej sprawy nie należy w mojej sytuacji
    > załatwiać na podstawie paragonu.

    Błąd. Wiel-błąd ;)
    Z p. widzenia pracodawcy, paragon ma istotną wadę: nie jest dokumentem
    *imiennym*. To zaś powoduje, że w razie kontroli musi wykazać że
    nie jest wielbłądem, paragon jest na okulary konkretnego pracownika
    (a może i pracownika w ogóle)...
    IMVHO, sens by miała faktura *dla pracownika*, ale się nie znam
    i nie wiem dlaczego chciał "na firmę".

    pzdr, Gotfryd