  • Data: 2010-04-02 11:59:18
    Temat: Re: faktura VAT marża na nowy towar?????
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-04-2010 13:21, 'Tom N' pisze:

    > Aha, a taka ze sklepu, która akurat sie okazała na miarę uszyta przez jakąś
    > Chinkę w _fabryce_ jest już "fabrycznie nowa"

    Widzę, że jeszcze musisz sprawdzić w słowniku co to znaczy "szyty na
    miarę". Ubranie produkowane masowo, które przypadkowo pasuje nie jest
    ubraniem "na miarę". Może co najwyżej "leżeć jak na miarę".
    Uwaga - słowo "jak" jest kluczowe, oznacza porównanie.
    Poszukaj w słowniku co to jest "porównanie".

    Bosz.. przedszkole normalnie...
    Ty naprawdę masz problemy ze zrozumieniem prostych komunikatów w języku
    polskim.

    > Gdyby 100 tysięcy zużytych podków trafiło do "fabryki podków" i po przekuciu
    > znalazło się na półce w sklepie to byłaby już "fabrycznie nowe"?

    Nie ma fabryki podków.

    Żadne Chinki nie jadą do Polski mierzyć mnie na szytą gdzieś pod
    Szanghajem, w jednym egzemplarzu, garsonkę.

    Nie można kupić katany produkowanej fabrycznie. Nie ma fabryki katan.

    Masz majaki. Przestań palić to świństwo.

    > ^^^^^^^^^^^^
    >
    > Pamiętasz jeszcze co napisałaś i o co pytałem w tym wątku przedwczoraj?
    > Jeśli nie, to w skrócie:
    >
    > <q>
    > Ale co to za sprzęt -- jakaś tajemnica?
    > </q>
    >
    > A wystarczyło sprecyzować, tak jak to zrobiłaś w tym podkreślonym.

    Wyjasniłam, że odtwarzacze MP3. Ale na moje pytanie jakie to ma
    znaczenie zaczałes majaczyć o fabryce katan, potem o fabryce podków a
    teraz śnią Ci się biegające za mną z miarką Chinki.

    Na początku myślałam, że jesteś po prostu upierdliwy, bo nie masz nic do
    powiedzenia o problemie ale masz parcie na klawiaturę (nerwica natręctw?).
    Ale te Twoje wizje są już niepokojące. Szczególnie te fantazje o mnie i
    Chinkach.
    Wysoce niepokojące...

    ps. Regenerowana podkowa z fabryki podków będzie sprzedana z VATem.
    Towar używany po modyfikacji/regeneracji/remoncie przestaje być używany
    w rozumieniu przepisów o VAT - są na to wiążące interpretacje. Chcesz
    sygnaturki?

    Widzisz, staram się traktować Twoje majaki poważnie. Nie możesz mi
    odmówić dobrej woli.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813