  • Data: 2010-04-02 12:47:22
    Temat: Re: faktura VAT marża na nowy towar?????
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy w <news:hp4mso$7e2$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Widzę, że jeszcze musisz sprawdzić w słowniku co to znaczy "szyty na
    > miarę". Ubranie produkowane masowo, które przypadkowo pasuje nie jest
    > ubraniem "na miarę". Może co najwyżej "leżeć jak na miarę".
    > Uwaga - słowo "jak" jest kluczowe, oznacza porównanie.
    > Poszukaj w słowniku co to jest "porównanie".

    Tobie się chyba grupy pomyliły, kolejna wiadomość i znowu wycieczki "ad
    personam" [1]

    Skoro nie bardzo dociera co chcę przekazać-- to może inaczej spróbuję:

    Jest sobie /garaż/, która wytwarza i sprzedaje okręty/statki/jachty/łodzie
    -- każdy *produkt* jest "szyty na miarę", nie, że przypadkiem pasuje -- tak
    chciał kontrahent, co wyrób to inne parametry, nadbudówka, silnik -- według
    tego co wcześniej napisałaś, ta stocznia, to "zakład rzemieślniczy, a nie
    fabryka.

    > Widzisz, staram się traktować Twoje majaki poważnie. Nie możesz mi
    > odmówić dobrej woli.

    [1] Doceniam ;P

    --
    Tomasz Nycz