  • Data: 2007-02-21 07:16:35
    Temat: Re: eFaktura
    Od: "Bart Prokop" <b...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego "mało legalnym"?
    > Ja tak z ciekawości ;)
    Chodziło mi w domysle... o przesyłąnie faktury mailem i oddrukowanie sobie
    jej przez odbiorcę. I to o zwykłego PDFa a nie dziwny twór naszego
    prawodawcy wmagający podpisu elektronicznego, autoryzacji, centrum
    certyfikacji i całej związanej z tym architektury.

    > Ano taka, że jak osobiście wydrukujesz i osobiście włożysz do koperty,
    > to masz jaka taką pewność że "dopilnowałeś".
    > A jak *powierzysz* wydrukowanie osobie trzeciej, to odpowiadasz za
    > -jakby to rzec - "dopilnowanie rzetelności". Tłumacząc na polski:
    > jak pracownik nie wydrukuje faktury "bo zapomniał" (mimo że została
    > zaliczona do "wystawionych", numer nadany itp) to nadal brak
    > faktury jest problemem pracodawcy.
    > Hint: jak zezna, że *nie* wydrukował faktury, to ktoś nie dopełnił
    > formalności, i tym kimś z p. widzenia podatku nie jest "on" :> bo
    > to jest TWÓJ obowiązek.
> [...]
    Inaczej kwestią jest tu, że faktury nie można legalnie dostarczyć jako
    załacznik o poczty elelktronicznej.

    BP