  • Data: 2007-02-19 07:33:03
    Temat: Re: eFaktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Feb 2007, Bart Prokop wrote:

    > Tak na marginesie tej dyskusji chciałbym zagaić dyskusję o procederze
    > "faktura PDF". Jaki jest Wasz stosunek do tego?

    Nie ma w archiwum?? :O ;)

    > Drukarka mam podłączoną przewodem 1 mb - jest ok. A jak mam drukarkę
    > sieciową na korytarzu to też jest ok? A jak... mam VPNa i drukarkę mam
    > podłączoną, ale w biurze na drugim końcu miasta to co? (Faktycznie tak jest
    > w domu nie mam drukarki i drukuje zdalnie w biurze) I jaka jest różnica
    > między powyższym "bezpośdrenim" podłączeniem drukarki, a mało legalnym

    Dlaczego "mało legalnym"?
    Ja tak z ciekawości ;)

    > oddrukowanie PDFa?

    Ano taka, że jak osobiście wydrukujesz i osobiście włożysz do koperty,
    to masz jaka taką pewność że "dopilnowałeś".
    A jak *powierzysz* wydrukowanie osobie trzeciej, to odpowiadasz za
    -jakby to rzec - "dopilnowanie rzetelności". Tłumacząc na polski:
    jak pracownik nie wydrukuje faktury "bo zapomniał" (mimo że została
    zaliczona do "wystawionych", numer nadany itp) to nadal brak
    faktury jest problemem pracodawcy.
    Hint: jak zezna, że *nie* wydrukował faktury, to ktoś nie dopełnił
    formalności, i tym kimś z p. widzenia podatku nie jest "on" :> bo
    to jest TWÓJ obowiązek.
    Tak czy nie?
    Acha, proszę na mnie nie krzyczeć że głupota itp - wcale nie piszę
    że nie :]

    pzdr, Gotfryd