    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: e-faktury
    Date: Sat, 30 Sep 2006 11:53:46 +0200

    Dnia 30-09-2006 o 11:23:05 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Probleme jest iż przed owym napisaniem ów dokument nie jest prawidłową
    > fakturą :), więc piszesz nie na fakturze, a na danych służących do
    > wystawienia f-ry ;)

    Hmm, to już wogóle nie rozumiem :) Jesli wydrukujesz dwa egzemplarze
    danych-do-faktury
    papierowej i na jednym dasz ORYGINAŁ a na drugim KOPIA to jest ok.
    Jeśli zrobisz dwa PDFy każdy z właściwywm mu słowem, podpiszesz i wyślesz
    jeden
    a drgi zatrzymasz to nie jest już ok?
    Teraz pytanie - co gwarantuje identyczność bajtowa podpisów w PDFach?
    Przecież tak samo jak w przypadku papierowcyh faktur gdzie można włożyć
    jedną kartkę źle
    i wyjdzie krzywy wydruk, do tego drugi podpis jest na pewno inny niż
    pierwszy,
    tak sam w przypadku faktur elektronicznych to że podpis jest taki sam lub
    inny nic nie gwarantuje chyba?
    Przecież zawsze możesz podmienić oba podpisane PDFy.
    Taki podpis ma tylko sens dla celów takich żeby odbiorca nie zmienił sobie
    treści PDFa.

    Hmm, a może jest konkretny przepis który nakazuje to żeby oba podpisy były
    identyczne?
    Bo jeśli tak to całe moje burzenie się jest pozbawione sensu :)

    pozdrawiam